Departamentul de Psihologie Clinica si Psihoterapie

Universitatea Babes-Bolyai

Doctoranzi ai școlii doctorale

Doctoranzii membrilor departamentului asociaţi şcolii doctorale “Psihodiagnostic şi Intervenţii Psihologice Validate Ştiinţific”:

Stelian Florean este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale “Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific”, începând cu octombrie 2018. El a absolvit masteratul Psihologie Clinică, Consiliere Psihologică și Psihoterapie (2018), cât și licența în Psihologie (2015) la Universitatea Babeș-Bolyai. Interesele sale de cercetare privesc investigarea eficienței și accesibilității intervenților de parenting online. De asemenea, este interesat de eficiența diferitelor tipuri de intervenții în cuplu care sunt livrate prin intermediul tehnologiei.

Coordonator științific: prof. univ. dr. Anca Dobrean

Cristina Lorinț este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale de „Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific” începând cu octombrie 2018. Este licențiată în psihologie (2015) și a terminat programul masteral de Psihologie Clinică, Consiliere Psihologică și Psihoterapie (2017), ambele la Universitatea Babeș-Bolyai Cluj- Napoca. Printre interesele ei de cercetare se numără coachingul cognitiv-comportamental, mai exact  factorii și mecanismele implicate în eficiența coachingului cognitiv-comportamental. De asemenea, Cristina este membră a International Association of Cognitive Behavioral Coaching.

Coordonator științific: conf. univ. dr. Oana David

Ionuț Milea este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific” din octombrie 2018. Este licențiat în Psihologie (2016) și a terminat masteratul de Psihologie Clinică, Consiliere Psihologică și Psihoterapie (2018), din cadrul Universității Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca. Interesele sale de cercetare cuprind plictiseala ca stare și trăsătură, în context de sănătate și boală, relația plictiselii cu comportamentele dezadaptative (ex: mâncat compulsiv, dependența de jocuri, utilizarea excesivă a telefonului, șofatul imprudent etc), precum și mecanismele evoluționiste ale plictiselii.

Coordonator științific: prof. univ. dr. Daniel David

Alina Petruț este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific” din octombrie 2018. Este licențiată în psihologie (2016) și a terminat masteratul de Psihologie Clinică, Consiliere Psihologică și Psihoterapie (2018), din cadrul Universității Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca. Interesele ei de cercetare includ rolul strategiilor de reglare ale emoțiilor pozitive în tulburările de tip depresiv, precum și implicațiile cognitive și comportamentale a angajării în diverse tipuri de strategii. De asemenea, Alina este psiholog clinician și psihoterapeut cognitiv-comportamental sub supervizare, certificat de Colegiul Psihologilor din România.

Coordonator științific: prof. univ. dr. Daniel David

Georgiana Roșca este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale ”Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Știintific”, din octombrie 2018. A absolvit programul masteral de ”Tehnici Psihologice pentru Controlul Comportamental și Optimizarea Potențialului Uman” (2015) și de licență (2013), în cadrul Universității Babeș-Bolyai. Interesul său de cercetare pornește de la aspecte practice din aria parentingului, mai precis investigarea factorilor părinte-copil și strategii parentale eficiente utilizate în complianța copiilor. În prezent Georgiana este psiholog clinician și psihoterapeut cognitiv-comportamental atestat de Colegiul Psihologilor din România.

Coordonator științific: Conf. Univ. dr. Oana David

Victor Sălăjan este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific” din octombrie 2018. Este licențiat în Psihologie (2016) și a terminat masteratul de Psihologie Clinică, Consiliere Psihologică și Psihoterapie (2018), din cadrul Universității Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca. Interesele sale de cercetare includ mecanismele emoțiilor pozitive funcționale și disfuncționale (în special mândria) și implicațiile acestora în sănătate și boală.

Coordonator științific: prof. univ. dr. Daniel David

Petronela_Blaga1Blaga Petronela este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale ”Psihodiagnostic și intervenții psihologice validate științific” începând cu octombrie 2017. Este licențiată în psihologie (2015) și a terminat masteratul de ”Psihologie clinică, consiliere psihologică și psihoterapie” (2017), ambele în cadrul Universității Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca. Interesele ei de cercetare includ rolul expectanțelor în eficiența tratamentelor psihologice computerizate, mai specific investigarea ingredientelor active și placebo implicate în intervenție. Totodată, Petronela este psiholog clinician autonom și psihoterapeut sub supervizare certificat de Colegiul Psihologilor din România.

Coordonator științific: prof. univ. dr. Daniel David

Samuel_Bud1

Samuel Bud este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale “Psihodiagnostic și intervenții psihologice validate științific”, începând cu octombrie 2017. El a terminat masteratul “Psihologie clinică, consiliere psihologică și psihoterapie” (2017), precum și licența în Psihologie (2015), ambele la Universitatea Babeș-Bolyai. Printre interesele lui de cercetare se numără înțelegerea mecanismelor reglării emoționale (în special furie și vinovăție) în relație cu psihopatologia, în special tulburarea de personalitatea Borderline, dar și primul ajutor în sănătatea mintală sau intervențiile bazate pe mindfulness.

Coordonator științific: prof. univ. dr Aurora Szentagotai

Iulia_Cosa1Iulia Coșa este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și intervenții psihologice validate științific” începând cu octombrie 2017. Este licențiată în psihologie (2015) în cadrul Universității ”Lucian Blaga”, Sibiu și a terminat masteratul de „Psihologie clinică, consiliere psihologică și psihoterapie” (2017) în cadrul Universității ”Babeș-Bolyai”, Cluj-Napoca. Interesele ei de cercetare includ: utilizarea excesivă de internet (situri de socializare/gaming) și relaționarea ei cu diferite tulburări psihologice (de ex: tulburări afective- anxietatea socială), la adolescenți. Totodată, Iulia este psihoterapeut cognitiv comportamental, sub supervizare certificat de Asociația de Psihoterapii Cognitive și Comportamentale și Colegiul Psihologilor din România.

Coordonator științific: prof. univ. dr. Anca Dobrean

Lia_Oltean1Lia Oltean este student doctorand al Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și intervenții psihologice validate științific”, începând din octombrie 2017, în cadrul Universității Babeș-Bolyai. Este licențiată în psihologie (2012) și absolventă a masteratului de „Psihologie clinică, consiliere psihologică și psihoterapie” (2014), din cadrul aceleași universități. Printre interesele ei de cercetare se numără procesarea recompensei, emoțiile pozitive și relația acestora cu istoricul de abuz și/sau neglijență, dar și corelatele biologice ale acestora. De asemenea, Lia este psiholog clinician și psihoterapeut cognitiv-comportamental autonom, certificat de Colegiul Psihologilor din România.

Coordonator științific: prof. univ. dr. Aurora Szentagotai

Paula_Stroian1

Paula Stroian este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și intervenții psihologice validate științific” din octombrie 2017. Este licențiată în psihologie (2014) și a terminat masteratul de „Psihologie clinică, consiliere psihologică și psihoterapie” (2017), din cadrul Universității Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca. Interesele ei de cercetare includ terapia focalizată pe schemele cognitive, relația dintre schemele dezadaptative timpurii și simptomatologie, rolul imageriei și al tehnicilor experiențiale de tip schema therapy în reglarea emoțională, precum și relația dintre terapia focalizată pe schemele cognitive și alte abordări psihologice.

Coordonator științific: prof. univ. dr. Daniel David

Alexandru Zorilă este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale de Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific, începând cu octombrie 2017. Este licențiat în psihologie (2015), absolvent al studiilor în cadrul programului masteral de

Psihologie Clinică, Consiliere Psihologică și Psihoterapie, ambele la Universității Babeș-Bolyai Cluj- Napoca, iar momentan este și psiholog clinician și psihoterapeut cognitiv-comportamental sub supervizare, certificat de Colegiul Psihologilor din România. Interesele sale de cercetare includ biasările atenționale în diferite emoții pozitive și negative atât funcționale cât și disfuncționale, mai specific mecanismele influenței procesării conștiente de informații asupra procesării implicite de informații cu aplicabilitate în domeniul coachingului și a optimizării performanțelor de leadership. Expertiza profesională include servicii de specialitate validate științific administrate individual, adresate adolescenților și adulților, focalizate pe: psihodiagnostic și evaluare clinică; psihoterapie pentru tulburări de anxietate și promovarea sănătății prin educație rațional-emotivă și comportamentală.

Coordonator științific: conf. univ. dr. Oana David

Raluca Balan este student doctorand în cadrul Şcolii Doctorale „Psihodiagnostic și intervenții psihologice validate științific” începând din octombrie 2016. Este licențiată în psihologie (2014) și a terminat masteratul de „Psihologie clinică, consiliere psihologică și psihoterapie” (2016), ambele în cadrul Universității Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca. Interesele ei de cercetare vizează psihopatologia copilului şi adolescentului, mai specific mecanismele implicate în comportamentul de tip bullying.

Coordonator ştiinţific prof. univ. dr. Anca Dobrean

Andreea Robe este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și intervenții psihologice validate științific” începând cu octombrie 2016. Este absolventă a Facultății de Medicină și Farmacie Iuliu Hațieganu, Cluj-Napoca (2010) și medic specialist Psihiatrie Pediatrică (2015). Interesele ei de cercetare includ măsurătorile fiziologice, ca markeri ai funcționării psihologice și evidențierea relației interactive dintre organismul uman și cortex.

Coordonator ştiinţific prof. univ. dr. Anca Dobrean

Loana Varadi (Comșa)  este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și intervenții psihologice validate științific” începând cu octombrie 2016. Este licențiată în inginerie (1996) în cadrul Universității Tehnice Cluj Napoca, Facultatea de Construcții și psihologie (2013) terminând masterul de Tehnici psihologice de control al comportamentului și dezvoltarea potențialului uman (2015) ambele în cadrul Universității Babeș Bolyai, Cluj Napoca, Facultatea de Psihologie. Interesele ei de cercetare cuprind dezvoltarea și optimizarea personală, managementul stresului, coaching, mecanismele și eficacitatea intervențiilor psihologice pentru schimbări comportamentale cu relevanță pentru stilul de viață, noi tehnologii pentru promovarea sănătații psihice. Loana este psiholog clinician, consilier psihologic autonom certificat de  Colegiul Psihologilor din România, membru în comitetul local al filialei Cluj, comisia de consiliere psihologică și coach. Este membră a International Association of Cognitive Behavioral Coaching, a Asociației de Psihoterapii Cognitiv Comportamentale din Romania și a British Psychological Society, divizia Counselling Psychology, Grupul Independent Practitioner.

Coordonator științific: prof. univ. dr. Daniel David

Diana Căzănescu este psihoterapeut format în psihoterapie cognitiv-comportamentală, practicant autonom atestat de Colegiul Psihologilor din România, şi studentă la doctorat în cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific” din cadrul Universităţii Babeş-Bolyai, începând cu anul 2014.  Domeniile sale de interes profesional se referă la tratamentul în cazul (a) tulburărilor de anxietate şi a tulburărilor de tip depresiv, (b) autocunoaştere şi dezvoltare personală, (c) consiliere pastorală/spirituală.

Coordonator științific prof. univ. dr. Aurora Szentagotai

Alina Cîmpean este doctorand în cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific”, la Universitatea Babeş-Bolyai. În anul 2012 a finalizat Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației în cadrul aceleiași universități, iar din 2012 până în 2014 a urmat cursurile masterale. Printre interesele sale de cercetare se numără investigarea rolului pe care îl are gândirea de tip catastrofic în durere şi în dezvoltarea psihopatologiei asociate durerii.

Coordonator Științific: Prof. Univ. Dr. Daniel David

Raluca Georgescu este student doctorand în cadul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific”. Ea a finalizat studiile la nivel licența, specializarea Psihologie și masteratul Psihologie Clinică, Consiliere Psihologică și Psihoterapie, în cadrul Universității Babeș-Bolyai. In prezent, este interesată de investigarea mecanismelor psihologice ce stau la baza percepției durerii fizice cât și de a testa eficiența intervențiilor psihologice pentru a controla durerea. Totodată, ea este interesată de sintetizarea informațiilor și estimarea eficienței (printr-un demers meta-analitic) a intervențiilor psihologice pentru tulburări cl

Liviu Fodor este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific” începând cu octombrie 2015. Este licențiat în psihologie (2013) și a absolvit masteratul de Psihologie Clinică, Consiliere Psihologică și Psihoterapie (2015), ambele în cadrul Universității Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca. Interesele sale principale de cercetare vizează analiza multinivelară a intervențiilor psihologice augmentate tehnologic (ex. realitate virtuală, platforme PC și mobile) pentru evaluarea și tratamentul tulburărilor mintale. Totodată, Liviu este psiholog clinician și psihoterapeut sub supervizare certificat de Colegiul Psihologilor din România.

Coordonator științific prof. univ. dr. Szamoskozi Ștefan

Răzvan Predatu este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific” începând cu octombrie 2015. Este licențiat în psihologie (2013) și a terminat masteratul de Psihologie Clinică, Consiliere Psihologică și Psihoterapie (2015), ambele în cadrul Universității  Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca. Interesele lui de cercetare vizează dificultăţile în reglarea emoţiilor și rolul  lor  în  psihopatologie,  mai specific asocierea dintre evaluările negative ale propriilor emoţii și diferite tulburări  psihologice (de ex. tulburări afective  și de anxietate, tulburări ale somnului). Este interesat, de asemenea, de intervenţiile cognitiv-comportamentale pentru optimizarea performanţei (coaching cognitiv-comportamental) şi de intervenţiile pe baza tehnologiei (jocurile video terapeutice). Totodată, Răzvan este psihoterapeut sub supervizare certificat de Colegiul Psihologilor din România.

Coordonator științific: prof. univ. dr. Daniel David

Prefit Alice- Beatrice este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale ” Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific, începând din octombrie 2014. Este licențiată în Psihologie și a terminat masteratul  ” Psihologie Clinica, Consiliere psihologică și Psihoterpie”  ambele in cadrul Universității Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca. Interesele ei de cercetare includ mecanismele psihologice, in principal strategii le de reglare emotionala implicate  în  tulburarile alimentare. Totodata, Alice este psihoterapeut în terapii cognitiv-comportamentale certificat de Colegul Psihologilor din România.

Conducator științific: conf. univ. dr. Aurora Szentagotai

Horea Oltean

.

.

.

.

.

Bocșe Robert

Debreceni (Szabo) Eniko

Gavril Lorana

Tamas Borbala

Medgyesi (Petric) Evelin

Veres Anna

Fulop (Leiszt) Agnes

Metal Music Videos psychotherapy directory resources wordpress consulting travel blog