Doctoral students

Doctoranzii membrilor departamentului asociaţi şcolii doctorale “Psihodiagnostic şi Intervenţii Psihologice Validate Ştiinţific”:


Florina-Magdalena Anichitoae este doctorand în cadrul scolii doctorale începând cu anul 2019. Este licențiată în psihologie (2014) și a absolvit masteratele de “Psihologie clinică, consiliere psihologică și psihoterapie”, precum și masteratul de “Psihologie judiciară” (2017) în cadrul Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca. De asemenea, Florina este psiholog clinician, consilier de dezvoltare personală, trainer și psihoterapeut cu formări în terapia cognitiv-comportamentală, terapia centrată pe scheme, terapia centrată pe compasiune și psiho-oncologie. Interesele sale de cercetare vizează fenomenul de victimizare in cyberbullying in randul copiilor și adolescenților.

E-mail: florinaanichitoae@psychology.ro

Coordonator Științific: Prof. Univ. Dr. Anca Dobrean


Petronela Blaga este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific” începând cu octombrie 2017. Este licențiată în psihologie (2015) și a terminat masteratul de ”Psihologie clinică, consiliere psihologică și psihoterapie” (2017), ambele în cadrul Universității Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca. Interesele ei de cercetare includ rolul expectanțelor în eficiența tratamentelor psihologice computerizate, mai specific investigarea ingredientelor active și placebo implicate în intervenție. Totodată, Petronela este psiholog clinician autonom și psihoterapeut sub supervizare certificat de Colegiul Psihologilor din România.

Coordonator Științific: Prof. Univ. Dr. Daniel David


Samuel Bud este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific”, începând cu octombrie 2017. El a terminat masteratul “Psihologie clinică, consiliere psihologică și psihoterapie” (2017), precum și licența în Psihologie (2015), ambele la Universitatea Babeș-Bolyai. Printre interesele lui de cercetare se numără înțelegerea mecanismelor reglării emoționale (în special furie și vinovăție) în relație cu psihopatologia, în special tulburarea de personalitatea Borderline, dar și primul ajutor în sănătatea mintală sau intervențiile bazate pe mindfulness.

Coordonator științific: Prof. Univ. Dr. Aurora Szentagotai


Miruna Canache este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific” din octombrie 2020. Ea este licențiată în Psihologie (2018) și a absolvit masteratul de Psihologie Clinică, Consiliere Psihologică și Psihoterapie (2020) din cadrul Universității Babeș-Bolyai. Interesele ei de cercetare includ experiențele aversive din copilărie și relația acestora cu singurătatea. În plus, aceasta este preocupată de eficiența intervențiilor psihologice care pot fi folosite pentru a reduce singurătatea. Totodată, Miruna este psihoterapeut cognitiv-comportamental sub supervizare certificat de Colegiul Psihologilor din România.

E-mail: miruna.canache@ubbcluj.ro

Coordonator științific: Prof. Univ. Dr. Aurora Szentagotai


Iulia Coșa este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific” începând cu octombrie 2017. Este licențiată în psihologie (2015) în cadrul Universității ”Lucian Blaga”, Sibiu și a terminat masteratul de „Psihologie clinică, consiliere psihologică și psihoterapie” (2017) în cadrul Universității ”Babeș-Bolyai”, Cluj-Napoca. Interesele ei de cercetare includ: utilizarea excesivă de internet (situri de socializare/gaming) și relaționarea ei cu diferite tulburări psihologice (de ex: tulburări afective- anxietatea socială), la adolescenți. Totodată, Iulia este psihoterapeut cognitiv comportamental, sub supervizare certificat de Asociația de Psihoterapii Cognitive și Comportamentale și Colegiul Psihologilor din România.

Coordonator științific: Prof. Univ. Dr. Anca Dobrean


Dana Cristolțan este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific” începând cu octombrie 2021. Este licențiată în economie(2010), Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor și în psihopedagogie specială(2013), Facultatea de Psihologie și Științele Educației, ambele în cadrul Universitășii Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca. A terminat masteratul de Medicină Psihosomatică(2015), în cadrul Universității de Medicină și Farmacie, Cluj-Napoca și masteratul de Tehnici psihologice și de control al comportamentului și dezvoltarea potențialului uman(2016), UBB. Interesele ei de cercetare cuprind dezvoltarea abilităților psihoterapeutice prin intermediul realității virtuale, modificările de conștiință, atingerea potențialului uman și mecanismele implicate în psihopatologie. În același timp, Dana este psihoterapeut autonom certificat de Colegiul Psihologilor din România.

E-mail: dana.cristoltan@ubbcluj.ro

Coordonator științific: Prof. Univ. Dr. Daniel David


Ștefania Crișan este student doctorand in cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific”, incepand cu octombrie 2020. Ea a absolvit masteratul „Tehnici Psihologice pentru Control Comportamental si Dezvoltarea Potentialului Uman” (2019), cat si licenta in Psihologie (2017) la Universitatea Babes-Bolyai. Interesele sale de cercetare privesc impactul experientelor adverse din copilarie asupra reglarii emotionale in cazul tulburarilor de personalitate evitanta, dependenta și obsesiv-compulsiva. Totodata, Stefania este psiholog clinician si psihoterapeut cognitiv-comportamental autonom, certificat de Colegiul Psihologilor din Romania.

E-mail: maria.crisan@ubbcluj.ro

Coordonator Științific: Prof. Univ. Dr. Aurora Szentagotai


Elisa Dumitru este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific” începând din octombrie 2020. A absolvit programul masteral de Psihologie Clinică, Consiliere Psihologică și Psihoterapie (UBB) în anul 2020, obținând licența în Psihologie (UBB) în anul 2018, precum și licența în Filosofie (UBB) în anul 2020. Interesele sale de cercetare vizează natura transdiagnostică a anxietății de moarte și mecanismele cognitive care stau la baza acesteia, aplicând teoria REBT pentru a formula modele teoretice ale anxietății de moarte.

E-mail: paraschiva.dumitru@ubbcluj.ro

Coordonator științific: Prof. Univ. Dr. Daniel David


Narcis Gălățanu este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific”, începând din octombrie 2021.

E-mail: galatanunarcis97@gmail.com

Coordonator științific: Prof. Univ. Dr. Daniel David


Renata Gheorghiu is currently a Ph.D student at the Evidence-Based Psychological Assessment and Interventions Doctoral School, Babes-Bolyai University of Cluj-Napoca. Her main research interests are using digital interventions in clinical populations, with a focus on bipolar disorder, and various predictors associated with the disorder.

E-mail: renata.gheorghiu@ubbcluj.ro

Coordonator Științific: Prof. Univ. Dr. Oana David


Diana Grama este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific” începând din octombrie 2019. Este licențiată în psihologie (2017) și a terminat masteratul de „Psihologie Clinică, Consiliere Psihologică și Psihoterapie” (2019), ambele în cadrul Universității Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca. Interesele sale de cercetare vizează fenomenul bullying, mai specific mecanismele implicate în victimizarea prin bullying la copii și adolescenți.

E-mail: dianagrama@psychology.ro

Coordonator ştiinţific: Prof. Univ. Dr. Anca Dobrean


Ioana Iuga este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific”, din octombrie 2021. Este licențiată în psihologie (2019) și a terminat masteratul de Psihologie Clinică, Consiliere Psihologică și Psihoterapie (2021), din cadrul Universității Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca. Interesele ei de cercetare includ factori personali și parentali asociați burnout-ului academic în rândul copiilor, adolescenților și tinerilor din România. În prezent, Ioana este psiholog clinician și psihoterapeut cognitiv-comportamental atestat de Colegiul Psihologilor din România.

E-mail: ioana.iuga@ubbcluj.ro

Coordonator Științific: Prof. Univ. Dr. Oana David


Petra Fulvia Lohan is a PhD student at the Doctoral School “Evidence-based Assessment and Psychological Interventions” starting with 2023. She holds a Bachelor’s degree in Psychology (2014) and a Master’s degree in “Clinical Psychology, Psychological Counseling and Psychotherapy” (2017), both programs at Babeș-Bolyai University, Cluj-Napoca. Petra is also an autonomous clinical psychologist and autonomous psychotherapist with training in Cognitive-behavioral Psychotherapy and Positive Psychotherapy (2022 – present) certified by the College of Romanian Psychologists and a trainer. Her research interests focus on cognitive stimulation and cognitive training programs among dementia patients. 

E-mail: petra.lohan@ubbcluj.ro 

Scientific Coordinator: Professor, Istvan Szamosközi, Ph.D.


Tamara Macea este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific” din octombrie 2019.

E-mail: tamaramacea@gmail.com

Coordonator Științific: Prof. Univ. Dr. Oana David


Ionuț Milea este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific” din octombrie 2018. Este licențiat în Psihologie (2016) și a terminat masteratul de Psihologie Clinică, Consiliere Psihologică și Psihoterapie (2018), din cadrul Universității Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca. Interesele sale de cercetare cuprind plictiseala ca stare și trăsătură, în context de sănătate și boală, relația plictiselii cu comportamentele dezadaptative (ex: mâncat compulsiv, dependența de jocuri, utilizarea excesivă a telefonului, șofatul imprudent etc), precum și mecanismele evoluționiste ale plictiselii.

Coordonator Științific: Prof. Univ. Dr. Daniel David


Claudiu Negoșanu este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific” începând cu octombrie 2022. Licențiat în Psihologie (2019), și-a continuat studiile și a absolvit programul de master “Consiliere Cognitiv-comportamentală și Interviu Motivațional” al Universității Tehnologice de Sud-Est din Republica Irlanda (2021). Focusul cercetării sale sunt aculturația și fenomene asociate (enculturația, stresul aculturativ, singurătatea) în contextul multicultural european curent.

E-mail: claudiu.negosanu@ubbcluj.ro

Coordonator Științific: Prof. Univ. Dr. Aurora Szentagotai


Andrei Patrichi este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific” începând din octombrie 2021. A absolvit programul masteral de Psihologie Clinică, Consiliere Psihologică și Psihoterapie (UBB) în anul 2020, anterior, în anul 2018, obținând licența în Psihologie (UBB). Interesele sale de cercetare au în centru singurătatea și posibilele mecanisme care contribuie la declanșarea și menținerea acesteia (cu precădere, reglarea emoțională), dar și posibile strategii de intervenție pentru reducerea sentimentelor de izolare socială.

E-mail: andrei.patrichi@ubbcluj.ro

Coordonator Științific: Prof. Univ. Dr. Aurora Szentagotai


Roxana-Mihaela Paziuc (Mărginean) este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific” din octombrie 2019.

E-mail: margineanroxana@gmail.com

Coordonator ştiinţific: Prof. Univ. Dr. Anca Dobrean


Denisa-Maria Petriș este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific” din octombrie 2021.

E-mail: denisa.m.petris@gmail.com

Coordonator ştiinţific: Prof. Univ. Dr. Anca Dobrean


Alina Petruț este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific” din octombrie 2018. Este licențiată în psihologie (2016) și a terminat masteratul de Psihologie Clinică, Consiliere Psihologică și Psihoterapie (2018), din cadrul Universității Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca. Interesele ei de cercetare includ rolul strategiilor de reglare ale emoțiilor pozitive în tulburările de tip depresiv, precum și implicațiile cognitive și comportamentale a angajării în diverse tipuri de strategii. De asemenea, Alina este psiholog clinician și psihoterapeut cognitiv-comportamental sub supervizare, certificat de Colegiul Psihologilor din România.

Coordonator Științific: Prof. Univ. Dr. Daniel David


Doris Pop este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific” începând cu octombrie 2019. Este licențiată în psihologie (2016) și a terminat programul masteral de Psihologie Clinică, Consiliere Psihologică și Psihoterapie (2019), ambele la Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca. Focusul cercetărilor ei curente este în studierea valorilor personale, evenimentelor majore de viață, stabilității și schimbării valorilor personale pe parcursul vieții. În practica privată este psiholog cu drept de liberă practică, sub supervizare în psihoterapii cognitiv-comportamentale și psihologie clinică. De asemenea, este coach cognitiv comportamental și trainer acreditat ANC.

E-mail: doris.pop@psychology.ro

Coordonator Științific: Prof. Univ. Dr. Oana David


Gabriela-Viorela Pop este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific”, începând cu octombrie 2019. Este licențiată în Psihologie (2016) și a terminat masteratul de Psihologie Clinică, Consiliere Psihologică și Psihoterapie (2019), din cadrul Universității Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca. Interesele sale de cercetare vizează reglarea emoțională a furiei și primul ajutor în sănătate mintală. Totodată, Gabriela este psihoterapeut cognitiv-comportamental autonom, certificat de Colegiul Psihologilor din România.

E-mail: gabrielapop@psychology.ro

Coordonator Științific: Prof. Univ. Dr. Aurora Szentagotai


Mădălina-Liliana Pop este student doctorand în în cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific” din octombrie 2020. Aceasta a absolvit masteratele de Tehnici Psihologice pentru Controlul Comportamentului și Dezvoltarea Potențialului Uman (2020) și Psihologie Judiciară (2019), este licențiată în Psihologie (2017) în cadrul Universității Babeș-Bolyai. Interesele ei de cercetare vizează reziliența la stresul organizațional dezvoltată prin intervenții bazate pe tehnologie. De asemenea, Mădălina-Liliana este psiholog clinician autonom, psiholog autonom în psihologia aplicată în domeniul securității naționale, consilier și psihoterapeut cognitiv-comportamental în supervizare, certificat de Colegiul Psihologilor din România.

E-mail: madalina.pop1@ubbcluj.ro

Coordonator Științific: Prof. Univ. Dr. Oana David


Raluca Rîmbu este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific” începând cu octombrie 2021. Este licențiată în psihologie (2019) și a terminat masteratul de Psihologie Clinică, Consiliere Psihologică și Psihoterapie (2021), din cadrul Universității Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca. Printre interesele sale de cercetare se găsesc tulburările de personalitate, în special tulburarea de personalitate borderline și factorii relaționați cu aceasta, precum schemele dezadaptative timpurii. În prezent, Raluca este psiholog clinician și psihoterapeut cognitiv-comportamental în supervizare, atestat de Colegiul Psihologilor din România.

E-mail: raluca.rimbu@ubbcluj.ro

Coordonator Științific: Prof. Univ. Dr. Aurora Szentagotai


Georgiana Roșca este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific”, din octombrie 2018. A absolvit programul masteral de ”Tehnici Psihologice pentru Controlul Comportamental și Optimizarea Potențialului Uman” (2015) și de licență (2013), în cadrul Universității Babeș-Bolyai. Interesul său de cercetare pornește de la aspecte practice din aria parentingului, mai precis investigarea factorilor părinte-copil și strategii parentale eficiente utilizate în complianța copiilor. În prezent Georgiana este psiholog clinician și psihoterapeut cognitiv-comportamental atestat de Colegiul Psihologilor din România.

Coordonator Științific: Prof. Univ. Dr. Oana David


Alexandra Sabou este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific” din octombrie 2020. Ea este licențiată în Psihologie (2018) și a absolvit masteratul de Psihologie Clinică, Consiliere Psihologică și Psihoterapie din cadrul Universității Babeș-Bolyai, în anul 2020. Interesele ei de cercetare vizează empatia și factorii socio-emoționali în fenomenul de bullying la copii și adolescenți. De asemenea, Alexandra este psihoterapeut cognitiv-comportamental sub supervizare și psiholog clinician certificat de Colegiul Psihologilor din România.

E-mail: alexandra.sabou@ubbluj.ro

Coordonator ştiinţific: Prof. Univ. Dr. Anca Dobrean


Daria Sîntoma is a PhD student at the “Evidence-Based Assessment and Psychological Interventions” Doctoral School, “Babeș-Bolyai University”, Cluj-Napoca, starting from October of 2022. The doctoral student has a consistent academic background, being licensed in Psychology (2020) and completing the master’s program in “Clinical Psychology, Psychological Counselling, and Psychotherapy” (2022) at the same university. Her research interests are centered around the phenomenon of loneliness, with a specific focus on empirically validated psychological interventions addressing this complex issue. Currently, Daria is a clinical psychologist and cognitive-behavioral psychotherapist under supervision, holding accreditation from the Romanian College of Psychologists.

E-mail: daria.sintoma@ubbcluj.ro

Coordonator Științific: Prof. Univ. Dr. Aurora Szentagotai


Vasile Sîrbu este student doctorand al Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific” începând cu octombrie 2020. Acesta este licențiat în psihologie (2018) și a absolvit masterul de Psihologie Clinică și Psihoterapie (2020), în cadrul Universității de Vest din Timișoara. Principalele sale interese de cercetare se focusează în prezent pe validarea științifică a intervențiilor psihologice mobile și investigarea mecanismelor de schimbare din spatele acestora în reducerea simptomatologiei de depresie, anxietate și stres.

E-mail: vasile.sirbu@ubbcluj.ro

Coordonator Științific: Prof. Univ. Dr. Oana David


Maria Stoia este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific”, începând cu octombrie 2020. Ea a absolvit programul masteral de Psihologie Clinică, Consiliere Psihologică și Psihoterapie (UBB) în anul 2020, anterior, în anul 2018, obținând licența în Psihologie (UBB). Interesele sale de cercetare privesc impactul experiențelor adverse din copilărie asupra emoțiilor pozitive din viața adultă. Totodată, Maria este psihoterapeut cognitiv-comportamental sub supervizare, certificat de Colegiul Psihologilor din România.

E-mail: maria.stoia@ubbcluj.ro

Coordonator Științific: Prof. Univ. Dr. Aurora Szentagotai


Paula Stroian este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific” din octombrie 2017. Este licențiată în psihologie (2014) și a terminat masteratul de „Psihologie clinică, consiliere psihologică și psihoterapie” (2017), din cadrul Universității Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca. Interesele ei de cercetare includ terapia focalizată pe schemele cognitive, relația dintre schemele dezadaptative timpurii și simptomatologie, rolul imageriei și al tehnicilor experiențiale de tip schema therapy în reglarea emoțională, precum și relația dintre terapia focalizată pe schemele cognitive și alte abordări psihologice.

Coordonator științific: Prof. Univ. Dr. Daniel David


Gabriela Țînța is currently a Ph.D student at the Evidence-Based Psychological Assessment and Interventions Doctoral School, Babeș-Bolyai University of Cluj-Napoca. Her research interests lie in the area of personality disorders, more specifically in identifying and analyzing the difficulties that individuals with obsessive-compulsive personality traits encounter in their interactions with others and in emotional regulation.

E-mail: gabriela.tinta@ubbcluj.ro

Scientific Coordinator: Prof. Univ. Dr. Aurora Szentagotai


Cristina Tomoioagă este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific” începând cu octombrie 2018. Este licențiată în psihologie (2015) și a terminat programul masteral de Psihologie Clinică, Consiliere Psihologică și Psihoterapie (2017), ambele la Universitatea Babeș-Bolyai Cluj- Napoca. Printre interesele ei de cercetare se numără coachingul cognitiv-comportamental, mai exact factorii și mecanismele implicate în eficiența coachingului cognitiv-comportamental. De asemenea, Cristina este membră a International Association of Cognitive Behavioral Coaching.

E-mail: cristinalorint@psychology.ro

Coordonator Științific: Prof. Univ. Dr. Oana David


Alexandru Zorilă este student doctorand în cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific”, începând cu octombrie 2017. Este licențiat în psihologie (2015), absolvent al studiilor în cadrul programului masteral de Psihologie Clinică, Consiliere Psihologică și Psihoterapie, ambele la Universității Babeș-Bolyai Cluj- Napoca, iar momentan este și psiholog clinician și psihoterapeut cognitiv-comportamental sub supervizare, certificat de Colegiul Psihologilor din România. Interesele sale de cercetare includ biasările atenționale în diferite emoții pozitive și negative atât funcționale cât și disfuncționale, mai specific mecanismele influenței procesării conștiente de informații asupra procesării implicite de informații cu aplicabilitate în domeniul coachingului și a optimizării performanțelor de leadership. Expertiza profesională include servicii de specialitate validate științific administrate individual, adresate adolescenților și adulților, focalizate pe: psihodiagnostic și evaluare clinică; psihoterapie pentru tulburări de anxietate și promovarea sănătății prin educație rațional-emotivă și comportamentală.

Coordonator științific: Prof. Univ. Dr. Oana David