Razvan PREDATU – Pagina Principala

Lector Universitar Doctor Răzvan PREDATU

Dr. Răzvan Predatu

Răzvan Predatu este doctor în psihologie și lector universitar în cadrul Departamentului de Psihologie Clinică și Psihoterapie, Universitatea Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca. Este licențiat în psihologie (2013) și a terminat masteratul de „Psihologie clinică, consiliere psihologică și psihoterapie” (2015), ambele în cadrul Universității  Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca. Interesele lui de cercetare vizează dificultăţile în reglarea emoţiilor și rolul lor în psihopatologie, mai specific asocierea dintre evaluările negative ale propriilor emoţii și diferite tulburări psihologice (de ex. tulburări afective  și de anxietate, tulburări ale somnului). Este interesat, de asemenea, de intervenţiile cognitiv-comportamentale pentru optimizarea performanţei (coaching cognitiv-comportamental) şi de intervenţiile pe baza tehnologiei. Totodată, Răzvan este psihoterapeut cognitiv-comportamental certificat de Colegiul Psihologilor din România.

E-mail: razvanpredatu@psychology.ro

Cursuri și seminare:

  • Practică Clinică IV
  • Practică de Profil IV
  • Psihologie clinică, consiliere și psihoterapii – Master Tehnici
  • Psihologie clinică și psihoterapii individuale și de grup – Master CIPDU/Sănătății

Orar Consultații:

Vineri: 14:00 – 16:00 – pe bază de programare prealabilă pe email

Adresă de contact: Strada Republicii 37, 400015, Cluj-Napoca, Romania
Email: razvanpredatu@psychology.ro

Interese de cercetare:

  • Dificultăţile de reglare a emoţiilor și rolul lor în diferite tulburări psihologice (tulburările depresive și de anxietate, tulburări ale somnului). 
  • Convingerile negative despre emoţii și rolul lor în funcționarea (meta)emoțională.
  • Intervenţiile cognitiv-comportamentale pentru optimizarea performanţei (coaching cognitiv-comportamental) şi intervenţiile pe baza tehnologiei.

Proiecte & Granturi:

Director de proiect:

  • Reglarea emoțiilor ca factor transdiagnostic implicat în funcționarea emoțională, cod PN-III-P1-1.1-PD-2021-0808.

Membru al echipei de proiect:

Articole:

  • Predatu, R., Voinescu, B. I., David, D. O., Maffei, A., Nechifor, R. E., & Gentili, C. (2023). Emotion regulation difficulties in the relation between stress-related insomnia symptoms and brain response to emotional faces: An fMRI study. Sleep Medicine, 101, 561-569.
  • David, O. A., Stroian, P. I., Predatu, R., & Maffei, A. (2022). State anxiety and frontal alpha asymmetry effects of the REThink online video game for children and adolescents: A six-month follow-up. Personality and Individual Differences, 196, 111725.
  • David, O. A., Predatu, R., & Cardoș, R. A. (2021). Effectiveness of the REThink therapeutic online video game in promoting mental health in children and adolescents. Internet Interventions, 25, 100391.
  • Predatu, R., David, O. A., Ovidiu David, D., & Maffei, A. (2020). Emotion regulation abilities as a predictor of anxiety, positive emotions, heart rate, and alpha asymmetry during an impromptu speech task. Anxiety, Stress, & Coping, 1-15.
  • Popa, C. O., Predatu, R., Lee, W. C., Blaga, P., Sirbu, E., Rus, A. V., … & Bredicean, C. (2021). Thought Suppression in Primary Psychotic Disorders and Substance/Medication Induced Psychotic Disorder. International Journal of Environmental Research and Public Health, 18(1), 116.
  • David, O. A., Predatu, R., & Maffei, A. (2020). REThink Online Video Game for Children and Adolescents: Effects on State Anxiety and Frontal Alpha Asymmetry. International Journal of Cognitive Therapy, 1-18.
  • Predatu, R., David, D. O., & Maffei, A. (2020). The effects of irrational, rational, and acceptance beliefs about emotions on the emotional response and perceived control of emotions. Personality and Individual Differences, 155, 109712.
  • Predatu, R., Voinescu, B. I., & David, D. O. (2020). The Role of Emotion Regulation Difficulties in the Relation Between Insomnia and Depressive Symptoms. International Journal of Behavioral Medicine.
  • Predatu, R., David, D. O., & Maffei, A. (2019). Beliefs About Emotions, Negative Meta-emotions, and Perceived Emotional Control During an Emotionally Salient Situation in Individuals with Emotional Disorders. Cognitive Therapy and Research, 1-13.
  • Popa, C., & Predatu, R. (2019). The effect of an integrative CBT/REBT intervention in improving emotional functioning and emotional stability in Romanian medical students. Journal of Evidence-Based Psychotherapies, 19(1), 59-71.
  • David, D. O., Matu, S. A., Podina, I. R., & Predatu, R. M. (2019). Future Research Directions for REBT. In Advances in REBT (pp. 121-146). Springer, Cham.
  • David, O. A., Predatu, R. M., & Cardoş, R. A. I. (2018). A pilot study of the Rethink online video game applied for coaching emotional understanding in children and adolescents in the therapeutic video game environment: the feeling better resources game. Journal of Evidence-Based Psychotherapies, 18(1).
  • Răzvan Predatu, Roxana A.I. Cardoș & Oana A. David (2017). Effectiveness of the REThink online video game in coaching rational thinking skills in children and adolescents: The ThinkUP resources game. 2nd International Congress on Cognitive Behavioral Coaching (16-19 June 2016, Athens, Greece). Bologna: Editografica.
  • Roxana A.I. Cardoș, Răzvan Predatu & Oana A. David (2017). Development and validation of a cartoon based set of children’s facial emotion stimuli for the REThink online therapeutic game. 2nd International Congress on Cognitive Behavioral Coaching (16-19 June 2016, Athens, Greece). Bologna: Editografica.  

Blog / Website:

Apariții media: